Lydudstyr i trylleshows: Et Must hvis du ønsker at blive set og hørt

Så har du dyrket din rutine godt. Du ved, hvad de skal gøre, hvad de skal sige og hvad dupsko. Der er intet andet du behøver at gøre eller tjekke før din på scenen performance. Eller er der?

Ja er der. Husk, at du vil blive udfører før et levende publikum. Et publikum skal, udover at se den bedste del af din handling og dit kostume, høre hvad du har at sige til at fange deres opmærksomhed.

Det er et krav, at hver performer, der går på scenen ikke må glemme de væsentlige tre ting for at få en god, hvis ikke en positivt uforglemmelig præstation: et passende kostume, en sag til hvor man kan sætte din rekvisitter i, og – trommehvirvel venligst-lyd.

Disse tre ting er vigtigt must haves, udover de sædvanlige Tilføjelser til op nogen Vis teatralske værdi. Men du er på den sikre side, så længe disse tre grundlæggende krav er agtet og været yderst opmærksom.

Selv hvis du har en helt fantastisk, sind blæser resultater som du praktiseres dag ud til at gøre det perfekt, hvis du klarer at publikum ikke kan høre et ord du siger, og så ikke kan forstå hvad det er, at de formodes at , det ville være meget vanskeligt – på deres side – til at sætte pris på indsatsen du lægger at have et godt show.

Hver kunstner, der er til at gå foran et levende publikum skal have en mikrofon. Duuuh! Glem ikke, det bør ikke bare en mikrofon, det skal være en mikrofon plus en arbejder, hvis ikke fremragende, lyd udstyr.

Der er magiske act kunstnere, der foretrækker, og finder det bedst at bruge en Shure klip på deres mikrofoner samt en utrolig stærk og yderst enkle Fendor kan Amp.

Men over alt, det virkelig betyder ikke noget hvilken type, hvad mærke, hvad slags lyd udstyr, du bruger. Hvad betyder noget er, at dit udstyr skal være i stand til at give en klar og skarp lyd i hele spillestedet og en, der vil gøre publikum hører du samt grine ad, klappe på og være i ærefrygt for passende øjeblikket du gerne vil have dem til.

Men der er disse former for udøvende kunstnere, der ikke helhjertet samt logisk værdsætte værdien af at have deres eget lydudstyr. Det meste af tiden, lider publikum under denne form for tekniske uagtsomhed.

Nogle kunstnere mener, at så længe de taler højt – og bære en stor magic stick – alle i lokalet ville være i stand til at høre dem.

Eller nogle gange, de antage-fejlagtigt det meste af tiden – at de mennesker, der har arrangeret begivenheden eller det sted, at de vil arbejde eller udfører i vil være dem til at give lyd udstyr de har brug for.

Den bedste vej at gå er at Antag intet og bringe alt. Din helt egen lyd udstyr vil helt sikkert fungere bedst for dig. Du få mere udbytte af at være forberedt og publikum vil bare nyde din virksomhed, din handling, din præstation og sandsynligvis tale med dig senere for andre koncerter. Og alt dette bliver muligt på grund af din lutter fremsyn.

Nogen sagde engang, at personer med mikrofoner ikke kan og bør ikke have tillid. Dette kan være en korrekt og ukorrekt udtalelse. Det hele afhænger hvem holder mic.

Mikrofoner, give mere ofte end ikke højttalere med magt til at holde et publikum fangenskab. For alle, der holder en mikrofon, og hvem holder at én og kun mikrofonen i en overfyldt plads – personen er absolut den eneste, som folk vil høre hele.

Absolut ejerskab af mic giver nogen absolut magt samt prestige. Det giver også indtryk af, at den holder mic er værd at høre, se og lytte til. Dem, der er fordele, som enhver performer kunne betragte som – helt sikkert – uvurderlig.

Det samme princip gælder for noget musik, som en performer vil bruge for hans eller hendes handling. Hvis der skal være musik på den Vis, at du vil iscenesættelse, ikke glemme at bruge udstyr, der ser professionel samt yde en service, der er professionelle, hvis ikke genial.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *